onsdag 1. mai 2013

Da er det 1 mai og jeg har ikke fått gjort noe som helst med bloggen min siden tidlig i fjor høst. Nå bør jeg vel prøve å få til noe etterhvert, men har liksom mistet piffen det siste halvåret.

Har vært lettere å legge opp bilder på facebook enn her dessverre. Så muligens kommer jeg til å kutte ut bloggen min for jeg er altfor lite flink til å følge opp her inne. Vi får se hva jeg finner ut av etterhvert.

Har ikke laget så veldig mye den siste tiden. Det har for det meste dreid seg om kort til familien. Så i dag vil pappa få to kort som er laget av meg. Mamma har bestilt to konfirmasjons kort som jeg skal levere i dag. Det ene ligger her inne fra før av. Et gutte kort med motiv fra Kenny K. Det andre er et jente kort i lilla. Dette har jeg ikke fått lagt inn bilde av på pc, men på mobil. Derfor ligger det vel ute på facebook.

Jeg håper at jeg finner igjen gnisten til å følge opp bloggen min, men det ser litt slapt ut for øyeblikket. Jeg håper på å komme sterkere tilbake etterhvert.

Er i gang med planlegging av hobbytreff på Møst Ungdomshus i juni. Vi hadde ett i april som var i mine øyne vellykket. Jeg håper at de som deltok syns det samme. Derfor prøver vi å forbedre oss til neste treff slik at alt glir lettere på plass denne gangen.

Jeg skal prøve å få lagt inn noen bilder utover mai og juni her inne. Hvis ikke er dere mer enn velkommen til å ta en titt på min facebook side også. Der ligger det en del bilder i mappen som heter Hobby samt en del på mobilopplastninger.

Ha en flott 1 mai alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar