fredag 20. juli 2012

Til dere som er innom å titter.

Jeg skal i høst prøve meg på noe nytt. Så om jeg lykkes vil det komme mange flere bilder her fra august av. Nei jeg vil ikke gi noen andre hint i tilfelle jeg ikke får det til. Alt avhenger av min helse og om tiden strekker til. :)

Til nå har jeg laget en del kort som du ser her. Jeg har også prøvd meg på serveringsbrett, men ikke kommet så langt ennå der da jeg har laget en del kort i bestilling. Bilder av de vil bli lagt inn når mottaker har fått dem. 
Målet er at jeg skal i år kunne lage både julekort og julegaver til alle i familien, store som små. Dette gjør jeg ikke bare fordi jeg vil spare penger, men også fordi jeg vet at en personlig laget gave fra meg vil settes bedre pris på av mine kjære enn en masseprodusert vare de kanskje har fra før i skapet eller skuffen sin. Noen vil kanskje få serveringsbrett, noen en vinholder, ett bilde. Her er det bare kreativiteten min som kan sette bremser på. 
Og er det noe jeg "sliter" med så er det at kreativiteten min blobler gjerne for mye slik at jeg har så mange ideer at jeg ikke helt vet hva jeg skal begynne på eller hvordan. Ikke alltid like greit å starte på et helt blankt lerret selv om du har et bilde i hodet som du vil få fram.


Om du skulle ønske noe spesielt i gave til noen, ta kontakt å spør. Jeg lager på bestilling. Skulle det være et spesielt kort til en helt spesiell anledning, eller en gave så er det bare å spørre.
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar